Felanmälan

Luftning av element, fel i fastigheten, trapphus, tvättstuga etc. – anmäl till vår Fastighetsskötare, HSB Stockholm, på telefon 010-442 11 00. Du kan också göra Din anmälan direkt på webben. Klicka här.

Akuta ärenden under icke kontorstid. Kontakta HSB Jour, dygnet runt, på telefon 08-695 00 00.

Bredband – Telenor, 020-222 222, eller via formulär på Telenors hemsida: https://www.telenor.se/kundservice/kontakta-oss/mejla/
Eller fel anmäl till din leverantör (om du inte använder föreningens gruppanslutning).

TV – Telenor, 020-222 222, eller via formulär på Telenors hemsida: https://www.telenor.se/kundservice/kontakta-oss/mejla/

Telefoni – anmäl fel till din leverantör

Avgifts-/Hyresavi – HSB, 010-442 11 00

Vatten – Roslagsvatten, 08-540 835 40

Värme och El – Eon, 0771-88 00 22

Hissar – Kone, 0771-50 00 00, dygnet runt

Skadedjur – Du är skyldig som bostadsrättshavare att anmäla till föreningsvärden om du fått skadedjur i din lägenhet t.ex. möss eller kackerlackor. Ring även till Nomor på telefonnummer 0771–122 300 ange förenings organisationsnummer 716400–0429 och tala om ditt problem. Du kan också gå in på deras hemsida nomor.se/se/kontakt/ och göra din anmälan.